3 Şubat 2009 Salı

Çingen kızı Chun-Li


Vallaha ben de hiç anlamadım, hangi akla hizmettir böyle bir film çekmek; Street Fighter, tamam, hepimiz oynadık, Van Damme'li filmini çektiler bişi demedik ama Chun Li karakterine film çekmek ve adını 'The Legend of Chun Li'' gibi artisce koymaya ne gerek vardı?

Hiç mi başka konu yoktu film çekmek için... Hani 'dişi' temalı filmler çektiler, Tomb Raider, Elektra, Cat Woman falan e güzel kadınları da oynattılar ama Chun Li 90'larda kalmış bir karakter, ben bile atari salonu yıllarında oynamadım bunu çok...

Neyse, bir bildikleri vardır yapımcıların demek ki çünkü oynattıkları kız da Kristin Kreuk, güzel bir abla, çekik gözlü tayfadan, divx'ini bile indirip izlemem diye düşünüyorum, e ulan niye yazdım ben bu yazıyı, onu bile bilmiyorum, fragmana es kaza denk geldim, ondan herhalde...





Hiç yorum yok: