13 Kasım 2008 Perşembe

Adamlar, the Movie




Dün gece alakasız bir şekilde aklıma gelen film projesi; hep beraber okuyup, gülmekten yamulduğumuz,artık kendi aramızda da kullanıp gündelik hayatımıza renk katan, Umut Sarıkaya ve Cengiz Üstün üretimi olan haftalık karikatüre biraz da ben katkıda bulunayım diye düşündüm lakin vakt-i zamanında spark'ın yazıp çizdiği bir karikatürü umarsızca kendi eserimmiş gibi göndermiştim, gençtik tabii o zamanlar...


Neyse efendim, daha yapım aşamasında hatta imdb jargonu ile rumor bile olmayan filmimin afişini paylaşıngen is the moment...

5 yorum:

alt + 168 dedi ki...

yeni şablon daha güzel olmuş eskisine nazaran... öbürü iç karartıcı idi biraz...

Adamlar the movie'de olayım nedir? senarist, yardımcı yönetmen, adam?

Hayzanki dedi ki...

ya sen gel, ayarlarız bişiler...
onu mu dert edecez yeav :)

Canır dedi ki...

şablon iç açtı hakkaten dünyam aydınlandı..
adamlar trilogy cekilecekmiş hatta ikinci filmin adı "adamlar: strikes back" miş dogru mu?

Hayzanki dedi ki...

abi tam bilemiyorum da setten sızan haberlere göre figüranlar greve gidecekmiş, ''bu paraya bu dayak çok'' diye...

ama belliydi zaten, yapımcı şey demişti ya hani ''ne özel efekt, ne kurgu ne oyunculuk, hepsini s.ktir ettik, paso dayağa yöneldik'' diye...

NYN dedi ki...

ikinci film için bir dedikodu duydum; bir sahnede boys anılar vs fuat ve sevda demirel vs hande yener tokatlaması olabilirmiş...